«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Викторовка ауылының жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Викторовка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқу қызметі

2020-2021 оқу жылындағы бағдарламалау негіздері бойынша қосымша сабақтар

(барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)

 

Тақырыптар атауы

Сағат саны

1

Техника қауіпсіздігі ережелері, Скретч бағдарламасының негізгі функцияларымен танысу

1

2

Скретч ортасында артқы фон өзгерту, бейнелер қою

Скретчте алғашқы анимация жасау

Бейненің оң жақ, сол жақ, артқы жағының көрінісін жасау

1

3

Анимация құру

1. Билеу

2. Скриптісін жазу және тексеру

3. Бейнелерді өңдеу

1

4

Әртүрлі әуендер қосу

1.Билеу

2.Хип-хоп

3.Секірту

1

5

Әртүрлі музыкалық асбаптардың дауысына скрипт жасап кірістру

  1. Әуендерді уақыт аралығымен қою
  2. Костюмдер  ауыстыру

 

1

6

Бейнені қозғалысқа енгізу скриптісін құру

  1. Қарапайым сахна құру
  2. Бейнеге қарапайым қозғалыстар енгізу
  3. Бірдей әрекеттерді басқа бейнелерде қайталау

1

7

Әртүрлі ноталармен дыбыстар әуендер қосу

  1. Жаңа әуен құру
  2. Бейне клипке әуен қосу

1

8

Жоба жасау-практикалық жұмыс

  1. Адам дене бөлшектерін  құру
  2. Құрылған бейнлерді бір бірімен қосу
  3. Осы  бейнені қозғалтып билету

1

9

Допты ұстау скиптісін құру

  1. Ойынның қалай жұмыстау алгоритмасын түсіну
  2. Х-У кординаталар жүйесі және бейненің айналуы
  3. Ойынды іске қосу

1

10

 Анимация құрудың бірінші кезеңі

  1. Әртүрлі  қозғалыста бейнелерді құру
  2. Артқы фонын жаңару

1

11

Анимацияның екінші кезеңі

  1. Анимацияға орын жасау
  2. Екі кезеңді біріктіру
  3. Анимацияға түсіндірме жазбалар жазу

1

12

Практикалық  жұмыс Деңгейлік ойындар құру

1

13

Екі бейнені бір мезетте жүргізу скриптісін құру

  1. Бірінші бейнені Клавиатурамен баскару
  2. Екінші бейнені тінтуірмен басқару

1

14

Кішкентай Марио ойынының дизайнын құру

1

15

Бейнелерді жасау

1

16

Ойынның құралдарын жазу

1

17

Практикалық жұмыс Өткенді қайталау

1

18

Паскал программалау тілдерінің альфавитімен танысу

  1. Алгоритнің құрылуы

1

19-20

Программаның бөлімдері және функциялар

  1. Сипаттау, енгізу, оператор шығару
  2. Айнымалы, тұрақты, көшу операторлары, функциялар

2

21

Алгоритмнің түрлері

  1. Сызықтық, Тармақталу

1

22

Қайталау операторлары

  1. FOR .. to .. do

1

23

Практикалық  жұмыс

1

24

Қайталау операторлары

While …..do,  repeat…until

1

25

Практикалық жұмыс

1

26

Паскаль тілінің негізгі функциялары

  1. MOD, DIV,ORD,LENGTH, UPCASE,PRED,SUCC, COPY,VAL, INSERT,CONCAT …

1

27

Жоба жасау

  1. Алгоритмнің түрлерін пайдалану
  2. Тармақталу алгоритмін пайдалану
  3. Математикалық формулалармен

1

28-29

Жиымдар

  1. Бір өлшемді жиымдар
  2. Екі өлшемді жиымдар

2

30

Практикалық жұмыс

1

31-32

Қосымша программалар

  1. Function
  2. Procedure

2

33-34

Практилық жұмыс-Жоба жасау

2

 

Барлығы

34 сағат

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 12.04.2019 10:16
Құрылған күні: 02.02.2021 13:24

Текст