Түзету дамытушылық жұмыс
Жұмыс кестесіне сәйкес жеке, кіші топтар түзету және даму жұмыстары жүргізілді, олар жұмыс кестесіне сәйкес жүргізілді. Түзету және дамытушылық жұмыс студенттерді танымдық, эмоционалды-мінез-құлық және коммуникативті салалардағы қиындықтарды жеңу үшін қажетті студенттерді дамытуға бағытталған. Топтық сыныптар 5,6,7.8.9 сынып оқушыларымен өткізілді. Сабақтың тақырыбы жыл ішінде әр түрлі болды, бұл практикалық және теориялық сабақтар, оқыту элементтері бар.
9 және 11 сыныптарда сабақтар өткізілді, 9.11-сыныптардағы оқушылардың психологиялық қолдау бағдарламасы, 9.11-сынып оқушыларына емтихан тапсырғанға дейін орта мектеп оқушыларының дабылды азайтуға бағытталған мемлекеттік емтихандар өткізілді.
Сынып жетекшілері мен әкімшіліктің өтініші бойынша «Тәуекелдер тобының» балаларымен келесі жұмыстар жүргізілді:
1) балалардың жеке ерекшеліктерін зерттеу
2) эмоционалды жағдайды, көңіл-күйді және әл-ауқаттың диагностикасы («Эмоционалды салалар» әдіснамасы »;
3) отбасында балалар-балалар қатынастарының диагностикасы;
4) оң білім беруді қалыптастыру;
5) индинациялар мен қызығушылықтарды, студенттердің белсенді өмір сүру жағдайын қалыптастыру бойынша;
6) «Тәуекел топтары» балаларымен түзеу сабақтары
7) ата-аналар мен мұғалімдердің консультациясы
Білім беру бағытының жұмысы келесі іс-шараларға кірді:
бір . Студенттерге арналған психологиялық семинар:
- әңгімелер, дәрістер, психологиялық ойындар және т.б.
2. Ата-аналық кездесулерде ата-аналар (заңды өкілдері) балалар психологиясының негіздері, балаларды бейімдеу, 5-сыныпқа бейімдеу.
3. Оқытушыларға арналған психологиялық-педагогикалық семинар:
«Сәтті бейімделу жолдары», «Мектептегі гиперактивті бала»
4. 9-11 сыныптардағы студенттерге арналған сабақтар,
Репродуктивті денсаулық және отбасын жоспарлау, дағдыларды сақтау дағдылары, психикалық денсаулықты сақтау. Қатысушылардың денсаулығын сақтау және нығайту жұмыстары.
Сұраныс бойынша психологиялық білім.
Қорытынды. Білім беру қызметін ұйымдастыру жоспар мен сыртқы өтініштер бойынша жүзеге асырылды. Ақпараттық жабдық сияқты сәттерге, сондай-ақ ата-аналар жиналыстарына, семинарларға және т.б. ақпарат беру жолдарын жақсартуға ерекше назар аударылды.