«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Викторовка ауылының жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Викторовка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Диагностика

Диагностикалық бағыт

Бір жыл ішінде диагностикалық іс-шаралар жекелеген жұмыс түрі ретінде ұсынылды (танымдық сипаттамалардың дамуын, жеке даму мәселелерін талдау, түзету және даму мәселелері бойынша топтарды одан әрі қалыптастыру), сонымен қатар оның құрамдас бөлігі жеке кеңестер.

Психологиялық диагностиканы жүргізу үшін диагностикалық әдістердің жеткілікті мөлшері, олар сұралғанға сәйкес келеді және қиындықтарды ажыратып, олардың себептерін анықтауға мүмкіндік берді. Бұл, өз кезегінде, одан әрі дамып, кеңес беру жұмыстарын жоспарлауға, сондай-ақ қиындықтарды жеңу үшін ұсыныстар беруге мүмкіндік берді.

Диагностикалық жұмыс психологтың жұмыс жоспары, әкімшіліктің қажеттіліктері, сынып мұғалімдерінің қажеттіліктері, сынып жетекшілерінің, ата-аналардың барлық жылдарында жүргізілді.

Оқушылар  бірдей пайдаланылған топ және жеке сараптама.

Топтық зерттеулер келесі сабақтарда жүргізілді:

1 сынып. Мектептің бастапқы кезеңінде балалардың жаңа өмір сүру жағдайларына бейімделудегі проблемаларды анықтау бойынша мақсатты зерттеулер. Пайдаланылған: мектепке ынталандыру сауалнамасы, ауызша-логикалық ойлауды зерттеу әдістемесі, студенттердің бейімделу қабілеттерін зерделеу және сабақтарға қатысу. Зерттеу нәтижелері бойынша мұғалімге көмектесу үшін анықтамалық құжаттама жасалды. Мұғалімдердің әрқайсысында нәтижелерді талқылау өтті. Бірінші оқушылардың оқу үшін дайындық деңгейі анықталды, мектептің дұрыс қорлау қаупі бар балалар анықталмаған. Сараптама нәтижелері қызықтыратын ата-аналармен әңгімелесулер қолданылды. Балаларды мектепке зиян келтіру қаупі бар балаларды терең зерттеу жүргізілді, оның негізінде одан әрі психологиялық-педагогикалық қолдау ұсынымдары жасалды. Зерттеулер балалардың жеке дамуының ерекшеліктерін анықтап, педагогикалық процестің тиімділігін арттыру үшін практикалық материалдар болды.

5-сынып. 5-сыныптағы диагностикалық жұмысты атап өткен жөн. Ортаңғы буынға көшу көбінесе балаларға қысым жасайды, нәтижесінде 5-ші сыныпта олар өнімділікті, есте сақтау, назар, мектеп мотиві мен шаршау өседі.

Сонымен, бесінші сынып оқушыларының бейімделу процесін диагностикалау нәтижелері бойынша оқушылардың жаңа оқытушылардың, жаңа мұғалімдерге үйренеді деп тұжырымдай аламыз. Оқушылардың  көпшілігі мектеп өміріндегі өзгерістерді бастауыш мектептен екінші деңгейге ауыстыруға байланысты бағалайды: «Оқу үшін қызықты болды, жаңа пәндер пайда болды, сіз жаңа ақпаратты көбірек білесіз», - бұл жақсы, сабақтар Қызықты және танымдық »,« Жаңа қызықты нысандар пайда болды, оқудың тәсілі өзгерді », -« Мен оқығанды ​​ұнатамын », - деді.

Әрине, 5-ші сыныпта айтады: «Қиын сабақтар, оқу қиынға соғады, қиынырақ болды». 5-ші сыныптың сынып жетекшісі жылы атмосферасын құруға және балалармен ынтымақтастық орнатуға тырысады, бұл нысандарға қызығушылықты арттыруға және білім сапасына қызығушылықты арттырады. 10-11 сыныптардағы мұғалімдермен және оқушылармен қарым-қатынастағы мәселелерді уақтылы анықтау, сондай-ақ бейімделу деңгейін анықтау үшін психологиялық зерттеу жүргізілді .

Сабақ барысында оқушылардың бақылаулары сонымен қатар сыныптарда мектеп алаңдаушылығының деңгейін анықтайтын 10-сынып оқушылары жеткілікті екенін көрсетті. Сабақтар барысында оқушылардың бақылаулары сонымен қатар сыныптарда орта білім деңгейінде оқуға деген ынтасы бар оқушылардың жеткілікті саны бар екенін көрсетті. 10-сыныпта балаларды негізгі мектеп жұмысына үйреткен барлық мұғалімдер, сондықтан сабақтастық оқыту әдістемесінде де, қарым-қатынас стилінде де құрметті болды. Мұғалімдер класымен қарым-қатынас өзара түсіністік пен құрмет негізінде құрылған, жанжал жағдайлары шеберлікпен және кәсіби тұрғыдан шешеді, достық және сенімді қатынастарды сақтайды, бұл бейімделу процесінде маңызды аспект болып табылады. Сынып жетекшісі эмоционалды түрде қабылданады және студенттерге ынтымақтастық, өзара көмек, гудвилл қағидаттарында теріс көзқарас тудырмайды.

Оқу жылы ішінде жеке диагностика әр түрлі бағыттар бойынша 2-9 сыныптармен жүргізілді: жеке сипаттамаларды зерттеу (мазасыздық, темперамент, мінез, мінез, мінез, өзін-өзі ұстау, ISN және т.б.), қатынастардың диагностикасы Команда), студенттер мен ата-аналардың жеке қарым-қатынасы, бейімделуі, бейімделуімен танымдық процестерді дамыту, танымдық процестерді дамыту. Әсіресе жиі жеке диагностикалық жұмыста, проекциялық әдістер қолданылды - «Отбасы сурет», «Жануарлар». Барлық диагностикалық нәтижелер үшін сұралған және рецензентпен жеке кеңес жүргізілді. Диагностикалық жұмысты бағалау, біз қол жетімді кәсіби білім және иелігіндегі кәсіби білім бізге әр түрлі проблемалар мен студенттерге қол жетімді болуы мүмкін деп қорытынды жасай аламыз. Болашақта неғұрлым тиімді диагноз қоюдың диагностикалық әдістерін толықтыру және жаңарту қажет. Білім деңгейінің мониторингі (1-11 сыныптар) да жүргізілді.

 


Текст